Priole - Keinot™

Priole - Keinot™

Kuinka vastata toimialan väistämättömiin muutoksiin?

Parhaimmatkin tulevaisuuden näkemykset ovat arvottomia, jos niiden pohjalle ei mietitä keinoja vastata muutokseen. Keinot-vaiheessa ryhdymme purkamaan auki konkreettisia toimenpiteitä, joilla asiakas voisi vastata Tarve-vaiheessa muodostettuihin tulevaisuuden skenaarioihin. Ryhmätyöskentelyn keinoin saadaan valjastettua monenlaiset näkemykset kehittymiseen. Osallistava toiminta myös sitouttaa ihmisiä mukaan muutokseen.

Oleellista tässä vaiheessa on tuottaa runsaasti ideoita, joista seuraavassa vaiheessa poimimme merkityksellisimmät.

TULOS: Loppuraportti, jossa listattuna työpajoissa muodostetut keinot, sekä niiden saamat arvosanat tulevaisuuden tärkeyden ja organisaation nykytilanteen mukaan.

 

Priolen Keinot-vaiheen sisältö.

 

 

Keinot-vaiheen perushinta on 3500 e

Huomioidaksemme organisaatioiden erilaiset tarpeet ja henkilöstömäärät, olemme tuotteistaneet vaiheesta eri versioita, joiden hinnat vaihtelevat 1900 euron ja 4300 euron välillä. Hinnat ALV 0 %.

 

Keinot-vaiheen jälkeen muodostetuista keinoista valikoidaan oleellisimmat Priorisointi-vaiheessa.

Harri Ryynänen

Harri Ryynänen

Toimitusjohtaja
040 562 7009
harri.ryynanen@priole.fi

Laaja-alainen kokemus mainostoimiston digijohtajan roolista, ICT-yrityksen liiketoiminnan rakentamisesta ja johtamisesta, akateemisesta tutkimuksesta ja opetuksesta sekä ohjelmistosuunnittelusta. Vahvuuksia ovat analyyttisyys, liiketoimintamallien muodostaminen ja kehittäminen, johtaminen, digitalisaatio sekä markkinointi.

Titta Mikkonen

Titta Mikkonen

Nuorempi kehitysasiantuntija
040 825 2278
titta.mikkonen@priole.fi

Monipuolinen kokemus niin asiakaspalvelutyöstä, verkkokauppatoiminnasta kuin strategiatyöskentelystä. Vahvuuksina muun muassa projektinhallinta ja viestintä. Mielenkiinnon kohteina asiakaskokemus sekä organisaatiosta syntyvät mielikuvat ja niihin vaikuttaminen.

Yrityskaupat ja -järjestelyt

Yrityskaupat ja -järjestelyt

Lue lisää

18.09.2019

Tärkein väline yrityksen kustannustehokkuuden parantamiseksi?

Lue lisää

Asiakas case: Hurry Oy

"Asiantuntijaorganisaation kasvattaminen uudelle tasolle"

Mainostoimistosta rakennettiin toimiva kokonaisuus arvon tuottamiseksi asiakkaille kustannustehokkaasti

Lue lisää